Brf Fridhem 20 – För dig som boende
Förvaltning
Teknisk Förvaltning:
Sker via Hagtorn Fastighetsservice. Hagtorn Fastighetsservice sköter underhåll som gäller fastigheten. Ser du något som behöver åtgärdas, anmäl det direkt på www.hagtornservice.se eller på telefon 040 – 618 84 64, vardagar 7-16.
Jour kvällar och helger:
Örestads bevakning. Felanmälan på telefon 040 – 93 12 70.
Hiss-skötsel:
Hisselektra. Felanmälan på telefon 040 – 92 21 30.
Ekonomisk Förvaltning:
Sker via Nabo. Som boende/hyresgäst kan du logga in på medlemsportalen, https://portal.nabo.se/kundportal/login med Mobilt BankID för att se dina avier och få information om din lägenhet samt för att kontakta dem via ärenden.
För boendefrågor, kontakta nabo.se/kontakt för mer information och kontaktvägar eller ring 010-288 00 27, vardagar 9-12.
Internet Bredband:
Internet bredband tillhandahålls mot en obligatorisk kostnad om 90 kr/mån. Internetleverantör är Bahnhof som står för fibern med hastighet 1000/1000 Mbit/s.
Kabel-TV:
Kabel-TV tillhandahålls mot en obligatorisk kostnad om 95 kr/mån. Vill du teckna ytterligare kanalutbud gör du det direkt med Telenor på telefon 020-222 222.
Namnskyltar:
Nyinflyttad i föreningen? Då ska du beställa namnskyltar. Du behöver namnskyltar vid anslagstavla, postfack och lägenhetsdörr. Brf hjälper dig med detta och det innebär inga kostnader för dig som medlem. Kontakta oss via e-post info@brffridhem20.se för beställning.